Contact


Email ons

Help en Support:
help@snurkexpert.nl

Adres

SnurkExpert
Oude Rielseweg 11
5032 SH Tilburg

Telefoon

Telefoon: 013 000 0000
Fax: 013 000 0000

Klachten

Ben je niet tevreden over de SnurkExpert of heb je een klacht? Dat vinden wij vervelend. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. We doen hierom ook ons best om elke klacht binnen 24 uur (op werkdagen) te bevestigen.

Samen met jou gaan we dan op zoek naar een oplossing, zodat je toch een prettige ervaring overhoud. Heb je een klacht? Stuur die dan naar: klacht@snurkexpert.nl zodat we er meteen mee aan de slag kunnen!

Privacy

Het is belangrijk om te weten dat de SnurkExpert je privacy respecteert. We zullen gegevens nooit verkopen aan derden of gebruiken voor andere zaken dan het leveren van je bestelling. Wij springen vertrouwelijk om met je klant- en bestel-gegevens en al onze servers maken gebruik van een beveiligde verbinding.

In onze Algemene Voorwaarden en in de Privacy Policy kun je teruglezen op welke manier we hiervoor zorgen. Heb je hierover nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Retour beleid

De SnurkExpert geeft je 14 dagen de tijd om te beslissen of je een product houden wil. Wil je het product retourneren? Neem dan contact op met rma@snurkexpert.nl zodat we de procedure kunnen doornemen.

Geef van te voren aan, of het product wel of niet geopend is. Indien het geopend is, willen we ook graag weten of het product gebruikt is. Je ontvangt van ons dan een RMA formulier. Let op: wacht voor je het product terugstuurt op de retouracceptatie! Lees het volledige retour beleid.