Veelgestelde vragen
Betaling
Er zijn verschillende betalingsmogelijkheden bij de SnurkExpert. Zo kun je bijvoorbeeld betalen met iDeal en is het ook mogelijk om met PayPal of per bankoverschrijving te betalen. Voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om te betalen met MisterCash. Het is helaas niet mogelijk om op rekening te bestellen of om in termijnen te betalen.
Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je direct van ons de factuur per e-mail. Je kunt deze ook online terugvinden, als je kijkt naar de status van de bestelling. Kom je er helemaal niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice, die kan de factuur ook nogmaals toesturen.
Heb je een bestelling geplaatst, maar deze voor de verzending geannuleerd? Dan zal deze binnen 7 werkdagen worden gecrediteerd. Om fraude tegen te gaan, gebruiken we hiervoor dezelfde methode als waarmee de betaling is gedaan.
Levering
Ben je niet thuis als het pakketje wordt aangeboden? Geen nood! Vaak is het zo dat het pakketje de volgende dag dan weer aangeboden wordt. Wij gebruiken een aangetekende verzending, om er zeker van te zijn dat het product bij de juiste persoon aankomt.
Mis je ook deze afleverpoging? Dan blijft de bestelling vaak nog 3 weken liggen op het postkantoor. Op het kaartje dat door de bezorger achtergelaten wordt, kun je terugzien bij welk postkantoor je terecht kan.
Staat de bezorger met een beschadigd pakketje aan de deur? Dan is het raadzaam om het pakketje te weigeren. Doe je dit niet, dan is het verstandig om een aantekening van deze beschadiging te laten maken. Maak voor jezelf ook altijd een foto voor je het pakket open maakt.
Ook als je bestelling beschadigd aankomt is het slim om er een foto van te maken. Neem daarna zo snel mogelijk contact met ons op. Het is prettig als je de foto meestuurt, zodat we de schade kunnen beoordelen. We zoeken dan samen naar een passende oplossing.
We letten altijd goed op de omvang van onze voorraad zodat we niet teleur hoeven te stellen. Soms komt het echter toch voor, bijvoorbeeld bij een gelijktijdige bestelling, dat we niet voldoende voorraad hebben om het product direct op te sturen.
In dat geval sturen we je meteen een berichtje. Zo kun je zelf beslissen of je op het product wil wachten, of de bestelling wil annuleren. Is je bestelling onderdeel van een grotere bestelling, dan worden de andere producten natuurlijk wel gewoon naar je toegezonden.
Heb je een onvolledig product ontvangen? Dat kan helaas gebeuren. Onze inpakkers hebben dan waarschijnlijk een foutje gemaakt. Na onze oprechte verontschuldigingen willen we je wel vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Ons serviceteam zal je dan helpen met het compleet maken van de bestelling.
Garantie
De garantie periode is verschillend voor apparaten en onderdelen. Voor apparaten is deze namelijk 1 jaar na datum van aanschaf, voor onderdelen is dit 6 maanden.